четвртак, 30. мај 2013.

Krajnje je vreme da se rešite celulita

Celulit nije samo estetski problem već hronično oboljenje izazvano poremećajem mikrocirkulacije. Pri nastanku celulita dolazi do nagomilavanja tečnosti u međućelijskom prostoru, zbog čega se štetne materije skupljaju u ćelijama, a korisne ne dospevaju do njih. One se uvećavaju, vezivna vlakna postaju tvrđa i struktura tkiva se menja. Osim što morate da znate kako nastaje vaš mučni neprijatelj, morate da shvatite i da "pomorandžina kora" neće nestati uz pomoć čarobnog štapića. Promenite navike, primenite neke tretmane i promene možete da očekujete posle mesec dana. Naravno- ukoliko je vaš problem u razumnim granicama.
 
 


SUZITE SE UZ POMOĆ GIPSANIH BERMUDA
Gipsane bermude su izvanredan anticelulit tretman za deo od struka do kolena. Oslobađaju organizam nagomilane tečnosti, otoci splašnjavaju, pa klijent posle samo jednog tretmana izgubi na obimu. Na kožu se najpre nanose preparati koje sadrže oligo - elemente, blokator za vene, preparate za drenažu, zatezanje i učvršćivanje kože. Preko njih se stavlja masa slična gipsu, koja se polako steže na telu oblikujući ga i oslobađajući toksine preko limfnih kanala. Tretman preoblikovanja tela poznat kao "gipsane bermude" je multiaktivni sistem koji u jednom tretmanu deluje na celulit, lokalizovanu gojaznost i opušten tonus kože i potkožnog veziva. Tretman je na bazi oligoelemenata, potpuno prirodan, bez kontraindikacija. Za samo 45 minuta, koliko traje jedan tretman postiže se vidljiv efekat.

Efekat: Već posle prvog tretmana smanjićete obim bokova, a najbolje je da uradite seriju od 10 tretmana.
 
MEZOTERAPIJA SKIDA CELULIT
Mezoterapijski kokteli veoma efikasno leče celulit, ali ako se oslonite samo na ovaj tretman, nećete uspeti do kraja. Da bi mezoterapija dala maksimalne efekte i da bi vam se novac koji ste za nju odvojili isplatio, morate malo i vi da se potrudite.
Uz tretmane obavezno treba da:
• pijete dva litra vode dnevno
• idete na vežbe
• hranite se zdravo
• unos soli svedete na minimum
• koristite kreme protiv celulita
Efekat: Ako sve ovo radite, biće vam dovoljno od pet do deset tretmana.
 
KREME SA KOFEINOM I KOZMETIKA
Kreme na bazi kofeina i retinola su delotvorne. Kofein je često jedan od glavnih sastojaka anticelulit krema i važan je u otpuštanju masnoća iz naslaga i zatezanju kože. Retinol je oblik vitamina A koji smanjuje prisutnost slobodnih radikala odgovornih za razgradnju kolagena. Retinol pomaže u održavanju glatke kože i čini izbočine celulita manje vidljivima. 

Efekat: Potrebno je najmanje tri nedelje svakodnevnog tretiranja da bi koža bila utegnutija.
 
 6 KORAKA ANTICELULIT MASAŽE
 
PRIPREMA
Nanesite ulje od stopala do kolena kako biste poboljšali protok krvi kroz vene i kapilare. Svaki deo noge masirajte barem minut.

 
ŠTIPANJE
Štipajte prstima manja područja, ali i veća poput bokova, bedara i stomaka. Tako ćete ukloniti nagomilane toksine.

 
MASIRANJE ŠAKAMA
Šakama gnječite mesta na kojima imate celulit. Jačim stiskanjem razbićete masne naslage, pa će se i metabolizam bolje boriti protiv njih.

 
S MASAŽA
Uhvatite veliki deo kritičnog područja u svaku ruku i okrećite tkivo u suprotnim smerovima kao da oblikujete slovo "S".

 
CEĐENJE
Opustite mišiće. Uhvatite delove kože rukama kao da cedite veš. Na ovaj način masirajte bedra i problematična područja na bokovima.

 
ZAVRŠNICA
Završite masažu snažnim glađenjem od stopala prema gore. Tako se podstiče protok nakupljenih masnoća.

 
RUČNA MASAŽA
Masaža daje rezultate. Celulit se razvija jer fibrozno vezivno tkivo između kože i masnog tkiva povlači masne džepove na površinu, stvarajući neravan izgled kože. Trenjem možete privremeno omekšati kvržice, a masaža istovremeno pomaže stimulišući cirkulaciju i izbacivanje viška vode. 
Efekat: Najbolje je uraditi dve serije po deset tretmana.
ULTRAZVUK JE NAJEFIKASNIJI

Ultrazvučnom sondom prelaze se zone zahvaćene celulitom, pri čemu se pokreće tečnost nagomilana u potkožnom tkivu. Podstiče se cirkulacija limfe i izlučivanje nakupljenih štetnih materija. Tretman traje 20-30 minuta.

Efekat: Preporučuje se pet tretmana da biste uočile neke pomake.


 
DOBRE NAVIKE U ODLUČNOJ BORBI PROTIV CELULITA
 
10 minuta masiranja svaki dan
Svako tuširanje iskoristite da se dobro izmasirate masažerom. Postoji u našim parfimerijama veliki izbor sredstava za tuširanje protiv celulita, a odlična je i morska so.

 
Ne prekrštajte noge
Time se vrši pritisak na glavnu venu s unutrašnje strane butine, što ometa krvotok i slabi vezivno tkivo.
 
Što više barenog povrća
Jedite ribu i belo meso, a crveno izbegavajte. Unosite što više voća bogatog vitaminom C, jer on podstiče stvaranje kolagena.

 
Bacite tesne pantalone
One smanjuju prokrvljenost tkiva, pa se stvaraju udubljenja na površini kože i muskulatura se opušta.

 
Pešačite što više
Ne koristite lift. Osim toga, odvojite nekoliko minuta svakog dana za vežbice. 


 http://zena.blic.rs/
 
 

Riblje ulje (omega 3) i gubitak masnoća

Uzimate riblje ulje svaki dan, jel’ da?



Ne? Zašto ne? A problemi s krvožilnim sustavom? Uživate u bolovima u zglobovima? Možda ste zavoljeli svoje šlaufiće i ne želite ih se riješiti? Upravo tako, riblje ulje vam može pomoći sa svim tim (i mnogo više) tegobama. Obećajem da ćete do kraja ovo članka željeti koristiti riblje ulje (Omega 3) na dnevnoj bazi.

Prvo mi dozvolite da otvorim vaše oči za mnoštvo zdravstvenih koristi. Ako vas to neće impresionirati, prebacit ćemo se na posljednja istraživanja (neka ekskluzivna i neobjavljena) o ribljem ulju i gubitku masti. 

Riblje ulje i zdravlje srca


Neki od najnestvarnijih podataka vezanih za riblje ulje dolaze iz područja bolesti srca. Negdje u doba prelaska zadnjeg stoljeća, u tijeku je bilo jedno od najnevjerojatnih istraživanja.

Istraživači na studiji GISSI-Prevenzone uključili su 11.323 ljudi koji su preživjeli srčani udar. Nakon 3,5 godine, bolesnici koji su uzimali 1 gram ribljeg ulja dnevno reducirali su smrtnost kod srčanog udara za gotovo 50%. To je zapanjujuća činjenica.

Drugim riječima, recimo da postoji 100% šanse da imate infarkt i umrete. Ako uzimate riblje ulje, imate 50% šanse za preživljavanje! Dajte mi odmah filet lososa!  

Još jedno nedavno istraživanje provedeno u Japanu otkrilo je da dodavanje ribljeg ulja kao dodatka prehrani terapiji statinom povećava postotak preživljavanja kod srčanog udara za dodatnih 16%.
Zašto toliko priča o srcu? Spominjem sve ovo zato što 1) su to nevjerojatni primjeri dobrobiti za zdravlje koja proizlazi iz konzumacije ribljeg ulja na dnevnoj bazi i 2) daju nam uvid u činjenicu zašto nam riblje ulje može pomoći kod gubitka težine (više o tome slijedi).

Riba i vaši zglobovi


Riblje ulje i gubitak masnoće


Nebrojeni ljudi izbrisali su bol u zglobovima preko noći uslijed dnevne konzumacije ribljeg ulja. 1 do 1,5 grama EPA/DHA su dovoljne za sprečavanje smrti od srčanog udara, no za smanjenje boli u zglobovima potrebna je veća doza.

Riblje ulje i gubitak masnoća


OK, bacamo se sad na ono što se čekali – gubitak masti. Ako se bavite fitnessom već neko vrijeme, sigurno uviđate ironiju. Sastojci koji su dali najbolje rezultate vezane uz gubitak masti su CLA i EPA/DHA, a sve tri su zapravo masti!

Masti od koji ćete biti fit daleko su od „anti-masti/nizak postotak masti“ pokreta koji je zahvatio prehrambene planove bodibildera u 80tim i 90tim. Klinička istraživanja pokazala su da djeluje, i sve više žestokih staničnih i molekularnih bioloških istraživanja su pokazala potencijalne mehanizme koji objašnjavaju kako djeluje. 

Riblje ulje, bez vježbanja i gubitak težine


Pogledajmo neke od istraživanja koja su nedavno pokazala učinkovitost ribljeg ulja kod skidanja tih gadnih kila viška. Prvo se nalazi u International Journal of Obesity gdje su  324 pretilih muškarca i žena stavljeni na dijetu sa smanjenim kalorijama. Ti su ljudi dobivali ili ništa, ili masne ribu, nemasnu ribu ili kapsule ribljeg ulja.

Treba spomenuti da dijete na kojima su bili ovi ljudi nisu baš previše vodile ka gubitku težine. Sudionici su konzumirali 50% kalorija iz ugljikohidrata i samo 20% iz bjelančevina. Također nisu ni vježbali – kao da su istraživači htjeli da ne uspiju!

Unatoč svi izgledima, muškarci su izgubili prosječno 6,3 kg a muškarci koji su jeli ribu ili uzimali riblje ulje, izgubili su dodatnih 0,9 kg. Dodatan gubitak težine zabilježen je u grupi u kojoj su muškarci jeli bakalar (nemasna riba). Međutim, pokretač svega ovoga je ono što je iznenadilo istraživače.

Riblje ulje i gubitak masnoće

Jedno od prvih istraživanja koja su pokazala učinke ribljeg ulja na gubitak težine objavljeno je 1997. Ispitanici su bili na dijeti koja je sadržavala 50% kalorija iz ugljikohidrata. Umjesto dodavanja ribljeg ulja cijelo vrijeme, nakon 12 tjedana istraživanja neki su  sudionici 6 grama masti iz prehrane zamijenili sa 6 grama ribljeg ulja u zadnja tri tjedna.

Ljudi koji su zamijenili masti u prehrani sa ribljim uljem izgubili su 0,9 kg u tri tjedna, dok je grupa ljudi koji nisu konzumirali riblje ulje izgubili 0,3 kg. To se možda ne čini kao puno, ali morate imati na umu da ti ljudi nisu radili ništa drugo osim što su masti u svojoj prehrani zamijenili sa ribljim uljem – nisu vježbali i bili su na prehrani bogatoj ugljikohidratima.

I koja je poruka ovoga? Ova dva istraživanja govore da ljudi čak i kada su na prehrani koja je bogata ugljikohidratima, riblje ulje može povećati gubitak i izgaranje masti. (naročito kod muškaraca)

Riblje ulje, vježbanje i mršavljenje


Najpopularnije istraživanje o ribljem ulju i gubitku težine objavljeno je u American Journal of Clinical Nutrition. Za razliku od prva dva spomenuta istraživanja, ovo istraživanje je uključilo dodatak prehrani od ribljeg ulja koji sadržava visoke razine DHA.

U ovom istraživanje sudionici, isključivo muškarci, dobili su suncokretovo ulje ili riblje ulje bogato DHA-om. Neki su dobili upute da vježbaju, a neki ne. Vježbanje je bilo šetnja sa 75% od maksimalnih otkucaja srca, po 45 minuta, tri puta tjedno.

Neovisno o programu koji je manje od optimalnog, ljudi koji vježbaju i koristili riblje ulje iskusili su smanjenje tjelesne mase u većoj mjeri nego bilo tko iz drugih grupa. Autori su primijetili da su za smanjenje masnoća u tijelu zaslužni riblje ulje i redovno aerobno vježbanje. 


Riblje ulje i gubitak masnoće


A evo i par neobjavljenih informacija vezanih uz ovo istraživanje. Jedan čimbenik koji su istraživači mjerili, ali nisu o tome izvijestili jesu otkucaji srca. Skupina ljudi koji su koristili riblje ulje osjetili su značajnije smanjenje srčanog ritma pri mirovanju u usporedbi s ostalima.

Zato što su njihovi ciljevi bili povezani s otkucajima srca (75% maksimalnih otkucaja srca), skupina s ribljim uljem morala je napornije raditi kako bi ostvarila cilj. Ovo je jedan od potencijalnih razloga zbog kojih su oni izgubili više na težini.   

Također, nije skroz jasno kako riblje ulje utječe na ritam otkucaja srca pri mirovanju; međutim, iz kardiovaskularnih istraživanja znamo da povećana EPA/DHA može promijeniti elektro-kemiju vašeg srca. Zato riblje ulje može pomoći spriječiti iznenadne smrti od srčanih udara. Vjerojatno i zato riblje ulje može prilagoditi otkucaje srca.

Još jedan način na koji riblje ulje pomaže u gubitku masnog tkiva je kroz iskorištavanje supstrata, kao što je bilo prikazano da riblje ulje povećava iskorištavanje masti prilikom vježbanja. Pokazalo se da se gubitak masti uz pomoć ribljeg ulja dešavao i neovisno od vježbanja u prve dvije studije; prema tome, izgleda da postoji nekoliko mehanizama koji povećavaju gubitak masti – neki imaju veze s vježbanjem, a neki nemaju. 

Načini na koji riblje ulje funkcionira - znanstveni dokazi


Točan način na koji riblje ulje potencira gubitak masti nije potpuno jasan. Očito postoje načini koji uključuju vježbu i bez nje. Evo nekoliko načina na koji riblje ulje može pomoći sagorijevanju masti:

  • DHA sprečava prelazak pred-adipokina (masne stanice) u adipokine i uzrokuje smrt  pred-adipokina (odnosno ubija ih prije nego postanu neuništive masne stanice).
  • Riblje ulje povećava učinak čišćenja hilomikrona i masti nakon obroka. Ovo ima potencijalno pozitivan utjecaj na iskoristivost supstrata. 
  • Riblje ulje može „umjetnim putem“ smanjiti otkucaje srca i na taj način povećati razinu hilomikrona koji su potrebni za postizanje željenog intenziteta
  • Riblje ulje regulira sustav mitohondrija i povećava oksidaciju masti unutar masnih stanica.

 
Sigurno se pitate zašto na popisu nije poboljšanje osjetljivosti na inzulin. Ako pogledate širok popis istraživanja koji se ovime bave, vidjet ćete da zapravo nema nekog velikog efekta (ako ga uopće i ima), naročito kod zdravih ljudi. Potencijalno može postojati kod ljudi s dijabetesom tipa II.

Kako ovo iskoristiti već danas?


Sa svim zdravstvenim koristima i onima koje se tiču gubitka masti, definitivno ćete poželjeti konzumirati riblje ulje (Omega 3) već danas:

  • Pronađite što čišću marku te snažnu, tako da ne podrigujete na ribu ili ne morate piti previše kapsula.
  • Koristite 2-3 grama of EPA/DHA dnevno. Ovo je najniža doza koju bih ja koristio za gubitak masti. Možda ćete trebati „podebljati“ na 5 grama EPA/DHA jer je odaziv individualan.
  • Možete uzeti 2-3 grama odjednom, ali ako ćete koristiti dozu od 5 grama, ja bih je podijelio na dozu između jutra i noći.
  • Uzimajte riblje ulje sa hranom. Ako ga uzimate ujutro, uzimajte ga s hranom kako biste smanjili mogućnost njegove oksidacije.
  • Ako otkrijete da podrigujete na ribu, držite riblje ulje u frižideru. To će spriječiti podrigivanje!

Zaključak


Riblje ulje (Omega 3) bi trebalo biti jedno od osnovnih dodataka prehrani koje koristite, bez obzira na vaše ciljeve. A ako vam je cilj smanjenje masti, probajte pojačati dozu. Poboljšano zdravlje, duži život i trbušnjaci? To je teško pobijediti!

O autoru: Mike Roussell je sportski nutricionist i trenutno je na doktorskom studiju na Pennsylvania State University.

Izvor http://www.newsmart.me/riblje-ulje-omega-3-i-gubitak-masno%C4%87a.html