среда, 31. август 2016.

Samo 5 minuta svako jutro, učinit će čudo: Tibetanska hormonalna gimnastika pomlađuje tijelo!

201362102855263837_8  



Ovu gimnastiku prakticaju tibetanski monasi u jednom od tibetanskih hramova. Ona traje samo 5 minuta. Podržava sve endokrine žlijezde, koje proizvode hormone kao kod 25-30 godina starosti.
Ova gimnastika je vrlo lagana. Radimo je u krevetu odmah poslije buđenja. Poželjno do 6 ujutro. Ova vježba je za sve uzraste, a pogotovo za starije ljude. Za pomlađivanje!

1. Trljamo ruke. Trljamo dlanove nekoliko sekunda dok dlanovi ne postanu vrući. I u isto vrijeme provjerite svoje biopolje. Ako je vruće, onda je s energijom sve u redu, ako je toplo, energija biopolja je smanjena, ako su ruke hladne i vlažne onda postoji ozbiljan poremećaj u organizmu. Ali bez obzira na sve, radite ovu gimnastiku jer ona će vam pomoći da se oslobodite od svih poremećaja i oboljenja.

2. Palming. Vrele dlanove stavimo na očne jabučice. Pritiskamo tempom 1 pritisak u 1 sekundi 30 puta. Poslije zadržite dlanove na jabučicama i držite još 30 sek. Ako imate loš vid, onda zadržite dlanove do 2 minuta. U tom trenutku ide hrana u očne jabučice iz svih receptora okolo. Polako se vid može popraviti, ako budite redoviti i ustrajni. Osim vida može se vratiti prirodna boja kose.

3. “Pumpamo” uši. Stavimo dlanove na uši i pritišćemo uši 30 puta u 30 sekundi. Ako na početku budu boljele, onda je prisutno kronično oboljenje. I mogu se pojaviti simptomi. Pogotovo, ako oni su bili vezani za uši. Nemojte prekidati. Nastavite s pritiskom “nježnije”, dok ne prođe bol. Ako u pitanju kronična upala ušiju, proći će vremenom. Također se može poboljšati sluh. Ako ste uporni 6 mjeseci, proći će kronična oboljenja. Za iscjeljenje ozbiljnih problema potrebno je duže vrijeme, 1,5 – 2 god.

4. Zatezanje lica. Veliki prst iza uha, ruke stisnuti u pesnicu i početi zatezanje lica od brade do ušiju, jako pritišćemo kožu lica, masiramo. Također 30 puta. Poslije ove vježbe osjetit ćete priliv krvi u lice, i lice se može oznojiti. Poboljšava se limfni tok, zateže se koža.

5. Masaža čela. Desni dlan na čelo, lijevi dlan na desni. Trljajuće pokrete s lijeva na desno, 30 pokreta. Aktivacija hipofize i poboljšanje rada sinusa.

6. Masaža glave. Ova vježba djeluje na parijentalni dio glave. “Letimo” rukama iznad glave. Pravimo prsten od ruku (lijevi dlan na desni) i letimo nad glavom naprijed-nazad 30 puta, a poslije lijevo-desno od jednog uha ka drugom 30 puta. Glavu treba malo podignuti. Ova vježba normalizira tlak, i visoki i niski. Poboljšava se pokretnost zglobova ramena. Učvršćuju se mišići ruku. S vremenom nestanu bolovi u rukama. I ako ranije niste mogli dizati ruke, uskoro ćete moći s lakoćom.

7. Masaža štitne žlijezde. Desnu ruku stavimo na štitnu žlijezdu, lijevu ruka na desnu. 30 puta lijevom rukom pravim polusferu od grla do kraja trbuha, kao da masiramo energetske centre, 30 puta. Na kraju stavimo lijevu ruku na desnu i zadržimo nekoliko sekundi.

8. Masaža trbuha. Spuštamo ruke na trbuh. Desna dolje, lijeva gore, masiramo trbuh po hodu kazaljke 30 puta. Normalizira se rad trbušnih organa, nestaju zatvori.

9. Ruke i noge gore, rotiramo ruke u ručnom zglobu i noge u skočnom zglobu 30 puta, poslije protresemo. Poboljšava se krvotok u kapilarama, čiste se sitni energetski kanali.

10. Trljamo stopala. Stopalo o stopalo i rukama svako stopalo. Masiramo. Cijelo stopalo, pripazite kakav je osjećaj, ima li bolne točke. Ako ima, masirajte ih više. Posebna pažnja na centar stopala, 30 sekundi.

izvor

уторак, 23. август 2016.

Ne farbajte kosu pre mora, ali ošišajte oštećene krajeve

Ne farbajte kosu pre mora, ali ošišajte oštećene krajeve

Ne farbajte kosu pre mora, ali ošišajte oštećene krajeve
Kosa podjednako kao koža trpi negativne efekte sunčevih zraka. Zato o njoj treba da vodimo računa, a posebno tokom boravka na moru ili bazenima. Hlor, sunce, solarijum, slana voda uništavaju vlas koja je sastavljena od neživog tkiva, a sunčevo zračenje ugrožava protein koji gradi dlaku (keratin) i melanin koji joj daje boju i štiti je od zračenja. Zato leti kosa postaje krta, lomljiva, svetlija, gubi sjaj i teško se raščešljava.
Onima koji planiraju odlazak na more, doktor Dubravka Đerić, dermatolog u Odeljenju za dermatokozmetologiju beogradskog Zavoda za kožne i polne bolesti savetuje da pre letovanja skrate oštećene krajeve, a kosu ne farbaju.
"Najbolje je ofarbati se nekom manje agresivnom farbom, bez amonijaka, i to najmanje deset dana pred put. Takođe, treba izbegavati blanširanje kose, jer to u kombinaciji sa morskom vodom i suncem najviše može da ošteti kosu."

Sunčevo zračenje može da oslabi strukturu vlasi i da ošteti kosu jer rastvara supstancu koja predstavlja svojevrstan lepak između kutikula (površinskog zaštitnog sloja). Zato je dobro da se koristi proizvod koji sadrži UV filtere.

"Postoje preparati za zaštitu kose sa zaštitnim filterima od UVA i UVB zračenja. To su uglavnom ulja ili emulzije u obliku rasprskivača, koje treba nanositi posle svakog izlaska iz vode. Prethodno je važno isprati kosu slatkom vodom", objašnjava dr Đerić.
Osim ovih preparata, na vlažnu kosu može da se nanese i maslinovo ulje ili bilo koje ulje za sunčanje, a neki kozmetičari preporučuju stavljanje običnog balzama na krajeve, koji ne treba ispirati do sledećeg ulaska u vodu.

"Bilo bi dobro zaštititi kosu i maramom, a manje vezivati i stezati kosu jer tako postaje lomljivija i sklona opadanju", kaže dr Đerić. "Na kraju dana kosu obavezno oprati blagim šamponima, i ne sušiti fenom."

Nije dobro ni ako se kosa ne ispira od slane vode nekoliko dana jer to može da dovede do pojačanog isušivanja, ali i cvetanja kose, koje će tek posle letovanja doći do izražaja.

Zbog visokih temperatura može da dođe i do dehidratacije kose i isušivanja dlake. Osim proizvoda koji sadrže UV filtere važna je i ishrana i hidratacija kose što se može postići dobrim maskama, uljima ili dubinskim tretmanima.

Kosi možete da vratite sjaj i pomoću preparata koji su namenjeni za negu kose posle sunčanja, a mogu se naći u obliku spreja ili kreme.

BEZ JAKIH ŠAMPONA

Izbegavajte jake šampone preko leta, posebno ako je kosa već suva. Šamponi bez sulfata su idealni za pranje kose tokom toplih dana jer sadrže blage sasatojke. Njih možete koristiti ukoliko vam se kosa ne masti previše. Izbegavajte sušenje fenom kada su visoke temperature.
autor: VV izvor: Novosti

четвртак, 18. август 2016.

Kako uspjeti: savjeti Oprah Winfrey

Oko nas vlada univerzalni zakon privlačnosti, slično privlači slično i moguće je sve na svijetu okrenuti u svoju dobrobit, poručuje Oprah Winfrey i potvrđuje to svojim životom i radom

Svatko je od nas odgovoran za svoj život

"Svemir konstantno pokušava privući našu pažnju ne bismo li se napokon okrenuli svojim mogućnostima i snagama. Svakodnevno nam pokušava pokazati da oko nas vlada univerzalni zakon privlačnosti, da slično privlači slično, da je moguće da sve na svijetu okrenemo u svoju korist i dobijemo sve što želimo", poruka je koju Oprah Winfrey, američka TV voditeljica, već više od dvadeset godina pokušava prenijeti milijunima ljudi koji svakodnevno prate njene emisije u cijelom svijetu. To je ono što je naučila na vlastitom iskustvu i što joj je osiguralo planetarni uspjeh.
Oprah Winfrey odrasla je s bakom, godinama su je silovali i seksualno zlostavljali rođaci, imala problema s drogom, izgubila dijete kao vrlo mlada, ali nikada, ni u jednom trenutku nije nije zastala, nije se predala. "Svako od nas odgovoran je za vlastiti život. Čak i ako smo proživjeli velike životne tragedije, šansa za pobjedu uvijek postoji. Nije bitno tko si i odakle dolaziš. Svi imamo šansu pobijediti jer šansa se nalazi u nama, počinje s nama. Uvijek."
Upravo je u tome tajna univerzalnog, nemjerljivog uspjeha Oprah Winfrey. Što je, premda jedna od najbogatijih i najutjecajnijih osoba današnjice, jednostavna žena koja se smije s gledateljima, plače i suosjeća s njima, a sve to radi iskreno, sa željom da im pokaže kako pored sveg glamura, novca i popularnosti, nije drugačija od njih.

Mješavina humanosti i duhovnosti

"Mislim da se ljudi lako otvaraju preda mnom zato što se ja lako otvaram njima. I što znaju da ih ni u jednom trenutku neću ismijavati ili obezvrijediti njihove probleme. Svrha moje emisije jest da gosti iz studija odu dostojanstveni. Ja sebe ne vidim kao zvijezdu i zato mi ljudi prilaze na ulici, u restoranu, predstavljaju mi rođake i djecu, zovu me na večeru u svoj dom. Jer ja sam jedna od njih."
Ljudi prepoznaju tu bliskost. U vrijeme reality show programa, nekvalitetne televizije i medija čiji je jedini cilj navesti nas na konzumiranje, Oprah se izdvaja mješavinom humanosti i duhovnosti. Činjenica da s gledateljima dijeli svoje privatne probleme, svoju dugogodišnju borbu s kilogramima, probleme sa štitnjačom, životnu dramu koju je prošla kao djevojčica, čini je zemaljskom i dodirljivom.
Ona se zna šaliti na svoj račun, rastužiti pred pričama gostiju, prizemna je i sama zaslužna za svoj uspjeh. Osim toga je uspješna poslovna žena u surovom muškom svijetu i crnkinja tamo gdje i dalje vladaju bijelci.
"Uspjeh je proces koji traje. Uspjeh je shvatiti da morate znati reći NE i da zbog toga ne osjećate grižnju savjesti. Biti uspješan znači osjećati se dobro u svojoj koži. I to nema veze s količinom stvari koje posjedujete. Potrebno je znati reći ne i pomiriti se s tim da vas zbog toga neki ljudi neće voljeti. Najvažnije je kako se vi osjećate u vezi s onim što radite, kako se osjećate u vlastitom životu. To je duga i teška borba koju ja još na neki način vodim."

Boja purpura

Prije nego što je 1985. godine snimila film Boja purpura, za koji je kasnije bila i nominirana za Oscara za najbolju sporednu žensku ulogu, Oprah je nekoliko puta pročitala roman Boja purpura prema kojem je napisan scenarij za film i poklonila je svim svojim prijateljima, pa čak i nepoznatim ljudima koje je sretala. Kako je čula da će Steven Spielberg snimiti film prema romanu, intenzivno je osjećala da treba biti dio toga.
"Znam da zvuči čudno, ali znala sam da moram biti u tom filmu. Nisam poznavala ni Quincyja Jonesa ni Spielberga niti sam znala glumiti, ali sam znala da moram biti dio tog filma. Danas mislim da sam svojom intenzivnom željom kreirala tu ulogu, tu mogućnost. Željela sam to više od bilo čega na svijetu i bila spremna na sve."

Upornost i trud, uspjeh, nagrade

Godinu dana prije toga Oprah se preselila u Chicago, gdje je, poslije radijskog iskustva u Nashvilleu i televizijskog u Baltimoreu, počela voditi TV show AM Chicago na WLS TV-u, koji je nakon samo godinu dana promijenio ime u Oprah Winfrey Show, danas poznat jednostavno kao Oprah. Svjedoci njenog uspjeha su i ovacije koje je dobila kada se napokon poslije 16 godina uvjeravanja pojavila u David Letterman Showu, koji je pratilo više od 14 milijuna ljudi. Njen časopis „O" (The Oprah magazine), za vrlo kratko vrijeme postao je najprodavaniji ženski časopis u Americi sa 1,5 milijuna prodanih primjeraka.

Kako uspjeti: savjeti Oprah Winfrey

oprah winfreyOprah izdaje i časopis „O At Home". Svoje mjesto našla je i na internetu s portalom oprah.com, koji je posvećen svim njenim aktivnostima i koji je dio Oxygen Media, multimedijske kompanije posvećene ženama. Oprah Winfrey tako je postala sinonim za uspjeh: njeno pojavljivanje na naslovnim stranicama bilo kojih novina jamči vrtoglave tiraže, a svaka knjiga koja postane dio Oprah's Book Cluba za kratko vrijeme postane bestseler. Oprah je lansirala i svoju producentsku kuću Harpo (njeno ime naopako) Productions, koja producira njen talk show, razne filmove i mini-serije za TV kanal ABC.
O njenom uspjehu svjedoči i oko 40 nagrada Emmy za njen talk show, zatim Bob Hope Humanitarian Award 2002. godine, The National Academy of Television Arts and Sciences Lifetime Achievment Award, titula jedne od 100 najutjecajnijih ličnosti 20. stoljeća, po ocjeni Timesa, i mnoge druge.

Humanost i darežljivost

Kada je Nelsonu Mandeli obećala da će podržati i pomoći razvoj školskog sustava u Južnoj Africi u vrijeme postapartheida, Oprah je znala da samo upornost i rad mogu dovesti do toga da se nešto konkretno učini za siromašnu djecu koja će jednog dana predstavljati budućnost te zemlje.
Potaknuta vlastitim siromašnim djetinjstvom i neprivilegiranim podrijetlom, Oprah je uložila 40 milijuna dolara da bi realizirala san afričke djece. Tako je, poslije šest godina rada, u siječnju 2007. godine u Henley on Klip u Meyertonu na jugu Johanesburga otvorena Oprah Winfrey Leadership Academy for Girls, koja je primila 152 djevojčice između 11 i 12 godina, izabrane među više od 3.500 djece čija obiteljska primanja nisu smjela prelaziti 787 dolara mjesečno.
„Poznajem njihovu priču jer je to i moja priča. Bila sam siromašna djevojčica, živjela sam s bakom bez vode i struje. Ali obrazovanje koje sam stekla bilo je osnova za cijeli moj daljnji život. Siromaštvo neće ugasiti svjetlost koja zrači iz ovih djevojčica. One će promijeniti lik čitave nacije."
Čak ni kritike da je škola i suviše luksuzna, pa ni nedavne optužbe da je jedna učiteljica fizički i psihički maltretirala djevojčice, nisu je zaustavile u borbi za obrazovanje i borbi protiv nasilja nad djecom, koje su njen prioritet. "Iako je ovo jedno od najtraumatičnijih iskustava u mom životu, mislim da to neće oštetiti ugled škole ni moj osobni, jer nisam ništa loše učinila. Moj cilj je da nijedno dijete više ne bude maltretirano ni na koji način."

Oprah's Angel Network

Nekoliko godina prije toga, The Oprah Winfrey Foundation pokrenuo je Christmas Kindness South Africa, posjetivši sa svojom TV ekipom sirotišta, škole i djecu zaraženu sidom. Tom prilikom 50.000 mališana dobilo je božićne poklone, odjeću, školski pribor i uniforme, dok su 63 škole dobile biblioteke i nastavno osoblje.
Oprah je tada apelirala na svoje gledatelje da preko Oprah's Angel Networka pomognu bolesnoj afričkoj djeci, što nije ostalo bez odziva. Skupljeno je sedam milijuna dolara samo u jednoj emisiji. Poslije uragana Katrina i Rita zbog kojih su tisuće ljudi ostale bez krova nad glavom, Oprah je ponovno zamolila gledatelje za pomoć, što su oni i učinili, darujući jedanaest milijuna dolara žrtvama uragana, dok je sama Oprah izdvojila deset milijuna. Tako su izgrađene kuće u Texasu, Mississippiju, Louisiani i Alabami.

Spiritualna ikona

Film i knjiga Tajna, Rhonde Byrne doživeli su 2006. godine izuzetno veliki uspjeh poslije samo dvije Oprahine emisije u kojima se bavila "zakonom privlačnosti", po kojem misli ne samo da definiraju karakter i utječu na odluke već su i kreatori onoga što nam se događa u životu.
"Oduvijek sam željela privući pažnju na sebe. Sada imam pažnju 20 milijuna ljudi. Što sam tražila, to sam i dobila. Tako funkcioniraju i sve druge stvari u životu. No, sada kada sam postigla uspjeh, pitanje je što učiniti da promijenim život svojih gledatelja. Materijalni uspjeh omogućio mi je da se koncentriram na zaista bitne stvari u životu, a nadam se da se to vidi u mojoj emisiji."
Bilo da pomaže siromašnoj afričkoj djeci, žrtvama uragana ili običnim ljudima sa svakodnevnim problemima koji su nam svima bliski, bilo da vodi članove svoje TV ekipe s obiteljima na Havaje kao nagradu za dobar rad, Oprah Winfrey uspijeva doprijeti do srca ljudi svojom jednostavnošću, iskrenošću i dobrotom. Najutjecajnija žena na planetu televizijska je zvijezda i medijski mogul, ali ona upravlja i vlada uz pomoć suosjećanja, nježnosti, zahvalnosti i humanosti. U tome je njena velika tajna.

 
Sanja Lučić
 

петак, 12. август 2016.

Sad je vreme da se spremite za bikini: Vežba bez pokreta vaja telo za 28 dana!

Ako ste početnik, ne pokušavajte da oborite rekord, počnite lagano
"Plank" je jedna od najpopularnijih i najefikasnijih vežbi širom sveta. Ona tera na rad, ne samo stomačne, već imisiće celog tela. Posvetite joj 5 minuta dnevno i bićete iznenađeni rezultatima!
Suština vežbe je u tome, da treba barem jednom dnevno "lebdeti" iznad poda nekoliko minuta oslanjajući se samo na ruke i noge. Nesumnjivo, nalaziti se u ovakvom položaju čak i 2 minuta nije lak zadatak. U ovom trenutku aktivira se veliki broj mišića.
Ali, kao rezultat ove vežbe imaćete jaka leđa, zategnutu zadnjicu bez celulita,  izvajane noge, ravan stomak i lepe ruke.
"Plank" je statična vežba. Pokreta nema, zato je najvažnije pravilno držati telo.
Lezite na pod stomakom na dole. Savijte laktove na 90 stepeni i postavite se u ležeći položaj na laktove. Telo treba da formira pravu liniju od glave do peta. Oslanjajte se samo na podlaktice i vrhove prstiju na nogama. Laktovi se nalaze direktno ispod ramena. Držite telo što  ravnije, napregnite trbušne mišiće i ne opuštajte se. Pokušajte da ne spuštate kukove ka podu.
Pravilan položaj svakog dela tela:
Stopala - Sastavite ih. Biće teže držati ravnotežu što će povećavati pritisak na trbušne mišiće.
Noge - Treba da budu ravne i zategnute, u suprotnom,  pritisak na pravi trbušni mišić, koji pridržava lumbalni deo kičme, takođe će biti smanjen.
Zadnjica - Napregnite je i ne opuštajte do kraja vežbe, jer tako povećavate aktivaciju svih mišića donjeg torza.
Krsta - Najbitniji momenat. Kod pravilnog izvođenja vežbe, donji deo leđa mora biti ravan. To znači da ne sme biti zaobljen ili ulubljen. Zamislite da su  vaša leđa čvrsto pripijena uza zid.
Stomak - Uvucite ga, i u takvom položaju pokušajte da ga još podvučete pod rebra. U toku vežbe držite stomak u takvom položaju, ali dah ne zadržavajte.
Laktovi - Da biste izbegli nepotrebno opterećenje  ramena, stavite laktove direktno ispod ramenih zglobova.
Zadržavajte se u ovom položaju koliko možete. Za početak  je dovoljno 10 sekundi. Po pravilu, ljudi sa različitom fizičkom spremnošću  zadržavaju ovakvu pozu od 10 sekundi do 2 minute. Posle napravite pauzu od 2 minute i ponovite vežbu. 5 ponavljanja će biti dovoljno.
Ako ste početnik, ne pokušavajte da oborite rekord, počnite lagano. Veoma je važno raditi ovu vežbu svakodnevno, poželjno u isto vreme.
Rezultati
Zategnuta zadnjica - Vežba je usmerena na glutealni mišić i zadnju ložu noge. Na taj način ne samo da  ćete dobite željeni oblik zadnjice, već ćete se osloboditi i celulita.
Jaka leđa - Za vreme vežbe aktivni su donji leđni mišići, takođe ramena i vratni deo. Dakle, ova vežba može poslužiti kao prevencija osteohondroze u oblasti vrata i lumbalnog dela kičme. Sem toga, oslobodićete se bolova u ramenima i između lopatica, koji  nastaje kao posledica nošenja teških torbi ili dugog sedenja za radnim stolom.
Zategnute privlačne noge - Glavni teret u vežbi pada na noge. Pri tome uključeni su svi mišići nogu – od kukova do listova. Nema mesta za brigu ako osetite peckanje u mišićima – to je znak da mišići rade.
Zategnute ruke - Sasvim je očigledno da se zajedno sa nogama u ovoj vežbi intenzivno treniraju  i ruke. Na njima se održava polovina telesne težine.
Ravan stomak - Kada je celo telo napeto, automatski se aktiviraju trbušni mišići, kako donji, tako i bočni.
uspesnazena

Bedra, trbuh ili zadnjica: 5 zakona mršavljenja za svaki deo tela

Jeste li se ikada zapitali zašto vam se masno tkivo najviše nakuplja na određenom dijelu tijela? Znanost kaže da je distribucija masnoća povezana s određenim zdravstvenim navikama, a znate li zašto se najviše debljate u trbuhu ili bedrima lakše ćete odabrati režim prehrane i vrstu tjelovježbe koje će vam pomoći da smršavite. Evo kojih je to 5 najkritičnijih područja na tijelu i kako postupiti



1. Gornji dio tijela 

Masno tkivo najviše se skuplja na trbuhu, leđima, ramenima, predjelu prsa i na rukama do lakta. Uzrok je kriva prehrana i nedostatak tjelovježbe. Uvedite promjene u prehrani koje uključuju unošenje 500 do 1000 kalorija manje dnevno, pet puta tjedno vježbajte 30 do 60 minuta, a najbolje će biti kardio vježbe (bicikliranje, brzo hodanje). Vježbe radite tempom uz koji vam nije naporno razgovarati s drugom osobom.

Uključite i vježbe za gornji dio tijela poput sklekova, trbušnjaka, zgibova, ekstenzija i slično.

2. Područje trbuha od pupka i lumbalni dio leđa

Debljate li se najviše u području trbuha to može biti znak pretjeranog rada hormona stresa kortizola. Trudite se hraniti što zdravije, jesti puno vlakana, vitamina, minerala uz kombiniranje vježbi koje uključuju i tehnike za lakše podnošenje stresa, kao što su joga i pilates.

Ako vam je pak trbuh stalno nadut (bez prisutnosti sala na leđima) to može biti posljedica poteškoća s disanjem ili pretjerane konzumacije alkohola. Smanjite unos alkohola ili posjetite liječnika ako imate problema s disanjem.

3. Područje trbuha od prsa te cijela leđa

Znak je da niste dovoljno fizički aktivni i da se hranite loše, odnosno da preskačete obroke i da se prejedate. Pokušajte jesti pet umjerenih obroka dnevno, jesti manje porcije i što više zdrave, niskokalorične hrane. Uz to budite i više fizički aktivni, hodajte, plivajte te prakticirajte vježbe za leđa ivježbe za trbuh.

4. Područje trbuha, bedara i stražnjice

Nakuplja li vam se masno tkivo najviše na ovom, za mnoge žene 'kritičnom' području, to je jasan znak da niste fizički dovoljno aktivni. Fokusirajte se navježbe izdržljivosti za donji dio tijela, a odličan izbor bit će kružni treninzi i biciklizam.

5. Područje trbuha, stražnjice i čitavih nogu

Masno tkivo koje zahvati donji dio tijela uključujući i nožne listove i gležnjeve obično je posljedica trudnoće. Kod ovog problema vrijede isti savjeti kao pod brojem 4, odnosno za područje trbuh, bedara i stražnjice.
zadovoljna