понедељак, 26. септембар 2016.

Refleksologija stopala: ovih 7 aktivnih tačaka su u stanju da vas vrate u život za nekoliko minuta!

Na ljudskim nogama postoji hiljadu nervnih završetaka. Posebni pristisci na određene tačke koje se nalaze na stopalima, pomoći će vam, ne samo da se opustite, nego i da stimulišete ceo organizam u nastojanju da pravilno funkcioniše.
Zahvaljujući čudo-masaži stopala, moći ćete utcati na različite organe i sisteme organizma.
Odvojte nekoliko minuta za sebe, izmasirajte stopala velikim prstom i kažiprstom. Procedura je zanimljiva i dovešće vas u stanje blaženstva.
Delovi stopala koji su neraskidivo povezani sa organima našeg tela:

Refleksologija stopala

Masirajući veliki palac na nozi, delujete na hipotalamus. Ovo je veoma korisno za ljude koji imaju problem sa prekomernom težinom. Pritisci na ovu tačku pomažu u kontrolisanju apetita, doprinose prirodnom mršavljenju.
U centru velikog palca nalazi se tačka koja je odgovorna za rad hipofize – glavne hormonske žlezde. I ne bojte se nikakvog hormonskog disbalansa, ako posvetite dovoljno pažnje ovoj tački.
U osnovi velikog prsta postoji oblast koja je ekvivalent masaži štitne žlezde! Nalazeći se pod konstantnim stresom, štitna žlezda proradi čak i kod potpuno zdravih ljudi. Masirati ovu zonu korisno je svima.
Masirati centar stopala je posebno prijatno – splet nerava povezan je sa dijafragmom. To je ono, pravo opuštanje i uživanje! Aktivno delovanje na sredinu stopala pomaže oslobađanju od stresa i napetosti.
Kod unutrašnje ivice stopala, bliže sredini, nastanjeni su nervni završeci, koje su povezani sa radom nadbubrežne žlezde. Ako osećate konstantan umor, masaža ovog mesta pomoći će brzom vraćanju izgubljene energije.
Masirajući stopala u oblasti bliže peti, vi aktivirate ekskretorni sistem – toksini se neće dugo zadržavati u vašem organizmu i trovati ga.
Uradite sebi poklon na kraju napornog radnog dana, izmasirajte svoja stopala. Rezultat će vas inspirisati da svakodnevno ponavljate ovu prijatnu proceduru.

 Izvor

четвртак, 08. септембар 2016.

Ova joga vežba leči celulit: moćna asana koja pokreće limfu i eliminiše toksine i višak tečnosti

Joga donosi povećanu gipkost, koža postaje elastičnija i blistavija, definišu se i povećavaju mišići, a vežba "luk koji stoji" posebno je efikasna u lečenju celulita.

ova_joga_vezba_leci_celulit_mocna_asana_koja_pokrece_limfu_i_eliminise_toksine_i_visak_tecnosti_aps1


Niste sigurni kada ili kako tačno se to dogodilo, ali čini vam se da je narandžina kora tj. celulit na vašim bedra i zadnjici? Na svu sreću postoji odličan, jeftin i zdrav način kako ponovo dobiti glatku, čvrstu i zategnutu kožu - joga.
Osim što je korisna za opuštanje, joga dokazano pomaže u borbi protiv celulita. Studije sa Harvarda su dokazale kako je vežbanje joge najefikasniji način za poboljšanje protoka limfe, za eliminaciju toksina i smanjenje zadržavanja tečnosti u telu. Joga donosi povećanu gipkost, koža postaje elastičnija i blistavija, definišu se i povećavaju mišići, a sve se to odražava na opšem stanju tela koje postaje, mlađe i vitalnije. Uz to joga poboljšava celokupnu muskulaturu tela i jača imunološki sistem.

Ukoliko se uz to promeni i način ishrane- izbaci se šećer i svi rafinisani proizvodi i ako se pokušate da hranite na što zdraviji i prirodniji način - sveže voće i povrće bez previše začina, semenke i orašasti plodovi, sveži nemasni sirevi..., uz izvođenje čišćenja tela tj. detoksikacije, poboljšano zdravlje i lepota fizičkog tela postaće zapravo ogledalo unutrašnje čistoće i mira, a unutrašnje zadovoljstvo je to koje ženi daje onaj poseban sjaj i lepotu koju ne može da umanji niti trag celulita.
Od nekoliko poza joge koje su dobre za ovu svrhu, donosimo vam najefikasniju.
Svakodnevno praktikujte sledeću pozu (možete kombinovati i s drugim joga pozama) oko 20 minuta kako biste vidno popravili stanje.

kako_dobiti_glatku_i_zategnutu_kozu_najefikasnije_joga_vezbe_protiv_celulita_1

Joga dokazano pomaže u borbi protiv celulita

Ako ne možete svakodnevno, vežbajte bar 20 minuta tri puta nedeljno.
Kombinujte s jogom, trčanjem i vežbama snage (čučnjevi, iskoraci). Ako imate vremena, ubacite i kratku samomasažu kritičnih zona na suvo (suva četka ili frotir) ili nekim omiljenim uljem ili kremom.
Vežbu morate da raditi što je smirenije i sporije. Rezultati su vidljivi već za mesec dana!
Zauzmite stav uskog raskoraka.
Stavite ruke na kukove, desnu nogu savite u kolenu i je podignite prema gore.
Laganim pokretima, dvadeset puta gurnite petu prema stropu.
Kada završite s podizanjem pete prema gore, desnom rukom se uhvatite za desni skočni zglob.


Povucite nogu što više prema gore, istovremeno podižući gornji deo tela i levu ruku uvis.
U tom položaju ostanite dvadesetak sekundi pri tome vodeći računa o pravilnom disanju.
Duboko ritmično disanje pri izvođenju položaja potiče hormonalnu ravnotežu i donosi veću količinu kiseonika u telo, koji je neophodan u borbi protiv sagorevanja masnoća.
Vratite se u početni položaj i vežbu ponovite i na drugoj nozi.

ova_joga_vezba_leci_celulit_mocna_asana_koja_pokrece_limfu_i_eliminise_toksine_i_visak_tecnosti_2

Izvor: Minimagazin.info/ Zena.hr