петак, 24. фебруар 2017.

DIJETA S MEDOM

Trajanje dijete 3-5 dana
kapi_meda
Ova dijeta je najdelotvornija  ako se sprovodi od 3 do 5 dana, posle čega se postepeno uvode i ostale kuvane namirnice.
Dijeta s medom spada u grupu monodijeta (traju nekoliko dana i pripremaju organizam na drugačiji način ishrane, istovremeno omogućavaju i „skidanje” 2-3 kilograma) koje se sprovode radi čišćenja organizma od toksina, odmora želuca, posticanja metabolizma kao i  odstranjivanja suvišne vode iz tela.

kapi_medaBazira se pretežno na mlečnim proizvodima i voću, jednostavnim namirnicama koje se lako razgrađuju i vare. Budući da sadrži visok postotak vode i kalijuma pogoduje tonificiranju i ubrzavanju metabolizma.
Med u kombinaciji s mlečnim proizvodima i voćem deluje laksativno, a ujedno daje energiju koja je uveliko neophodna organizmu. Najdelotvornija je ako se sprovodi od 3 do 5 dana, kada se postepeno uvode i ostale kuvane namirnice.

Ujutro popiti energetski napitak za po
dsticanje metabolizma:
sveže isceđen sok pomorandže, kašika jabukovog sirćeta i kašika meda ili 200 grama jagoda, 100 grama banana, 1 jogurt i kašika meda pomešani u sokovniku.

Ručakvoćna salata začinjena medom ili kakao pena
 (od 200 grama kravljeg sira, 100 grama jogurta, kašike kakao praha i kašike meda).

Užina: 
napitak od sveže isceđenog soka jedne pomorandže, čaše jogurta, malo cimeta i kašike meda.

Večera: 200 grama kravljeg sira, 100 grama jogurta, kašika suvih kajsija i kašika meda ili pire od 2 banane i kašika meda.

Pre spavanja: med i mleko

Pozitivni učinci
 ove dijete:
* organizmu pružate uravnotežen unos belančevina, ugljenih
 hidrata i masti;
* po
dstičete proizvodnju serotonina - hormona sreće;
* izbacujete suvišnu vodu iz organizma;
* gubite suvišne kilograme, a ne mišićnu masu;
* ubrzavate metabolizam;
* dobijate blistav ten.

''Politika'', 08.02.2007.

недеља, 19. фебруар 2017.

10 netačnih mitova o šminkanju u koje naše žene i dalje slepo veruju

Ukoliko ste u periodu srednjih godina, mnogi će vam davati savete za šminkanje koji su uglavnom netačni. Pogledajte kojih su to 10 mitova u koje slepo verujemo, a koji su potpuno pogrešni!

1. Mit: Mat šminka će učiniti da izgledate mlađe 

 

Mit: Mat šminka će učiniti da izgledate mlađe
Foto: pinterest.com
 
Činjenica: Možda ste čuli da će mat koža učiniti da izgledate mlađe, ali, zar mlada koža ne bi trebalo da sija? Zašto biste onda želeli mat kožu? Dok je mat odlična podloga za masnu kožu, žene koje imaju iskustva koriste podlogu kakvu žele kako bi se osećale mlađe.

2. Mit: Svetlucava senka ističe bore

Mit: Svetlucava senka ističe bore
Foto: pinterest.com
 
Činjenica: Svetlucava senka zapravo odvlači pažnju od bora i nesavršenosti jer zapravo ističe vaše oči. Svetlost se prelama na sjajnoj senci i njena tekstura zapravo prikriva bore na kapcima.

3. Mit: Trebalo bi da napuderišete celo lice

Mit: Trebalo bi da napuderišete celo lice
Foto: pinterest.com
 
Činjenica: Puderisanje celog lica i nanošenje pudera u nekoliko slojeva učiniće da vaše lice izgleda veštački. Kako vaša koža ne bi izgledala masno, puder nanesite ispod očiju i na čelo kako biste zadržali prirodni sjaj.

4. Mit: Smouki ajs odgovara samo devojkama u 20-im godinama

Mit: Smouki ajs odgovara samo devojkama u 20-im godinama
Foto: pinterest.com
 
Činjenica: Jaka boja na kapcima će istaći vaše oči i delovaćete samouvereno. Čak i Džejn Fonda nosi smouki ajs iako ima 77 godina i izgleda prelepo! Dakle, ukoliko vam se smouki ajs dopada, samo napred!

5. Mit: Rumenilo nanesite na jagodične kosti, kako biste ih istakli

Mit: Rumenilo nanesite na jagodične kosti, kako biste ih istakli
Foto: pinterest.com
 
Činjenica: Sve zavisi od toga kako nanesete rumenilo. Ukoliko ga nanesete pod pogrešnim uglom, vaše lice može delovati upalo, što znači da ćete izgledati starije. Rumenilo nanesite na vrhove jagodičnih kostiju kako biste podigli svoje lice i akcenat stavili na oči.

6. Mit: Ne bi trebalo kupovati podlogu koja je tamnija od vaše boje kože

Mit: Ne bi trebalo kupovati podlogu koja je tamnija od vaše boje kože
Foto: mediaresources.idiva.com
 
Činjenica: Mnogim ženama je zapravo potrebna podloga koja je za nijansu tamnija od njihove boje kože. Vremenom koža može delovati isprano i previše bledo, što znači da je veoma loše imati podlogu koja se slaže sa vašom bojom kože. Tamnija nijansa podloge takođe može prikriti tragove stresa i nedovoljnog spavanja. 
 
7. Mit: Olovka za usne će učiniti da delujete starije
Mit: Olovka za usne će učiniti da delujete starije
Foto: pinterest.com
 
Činjenica: Ukoliko koristite olovku prirodne nijanse, vaše usne će izgledati izdefinisanije, mlađe i punije. Olovku za usne morate odabrati u skladu sa karminom koji koristite ili u skladu sa vašom prirodnom bojom usana kako bi one izgledale savršeno.

8. Mit: Tonirana krema uvek će učiniti da vaša koža izgleda mlađe

Mit: Tonirana krema uvek će učiniti da vaša koža izgleda mlađe
Foto: zumi.md
 
Činjenica: Tonirana krema je odlična za žene koje imaju čist ten i tada će delovati mlađe, što ne znači da će svaka žena tako izgledati. Starije žene možda imaju pege, crvenilo i u tom slučaju je prvenstveno potrebno naneti podlogu, pa tek onda ovlaživač. Podlogu nanesite blagim potezima, a ukoliko postoje mrlje na koži pritisnite četkicu kako bi vaša koža što bolje upila podlogu.

9. Mit: Svetlo rumenilo ne izgleda prirodno

Mit: Svetlo rumenilo ne izgleda prirodno
 
 
Činjenica: Korišćenje svetlog rumenila umestro neutralnog vašoj koži će dati mladalački izgled i bogat ten. Trik je u nanošenju, kako ne biste izgledali kao klovn, laganim pokretima prelazite četkicom preko rumenila, a zatim ga blagim pokretima nanosite na obraze.

 

10. Mit: Vodootporna maskara će iskidati vaše trepavice

Mit: Vodootporna maskara će iskidati vaše trepavice
Foto: stilonerileri.com
 
Činjenica: Bilo koja maskara može iskidati vaše trepavice ukoliko ne skidate šminku pravilno. Kako biste pravilno skinuli šminku uljem nežno prelazite preko trepavica kako bi se maskara opustila. Takođe, vodootporna maskara je od suštinskog značaja ukoliko želite da vaše trepavice budu uvijene duži vremenski period.